Trial and error

Bij alles, echt alles, doe ik aan trial and error. Vroeg opstaan, niet vroeg opstaan? Een appel ‘s morgens of geen appels ‘s morgens? Een liefje om de twee weken of geen liefje om de twee weken?

Een poetshulp of geen poetshulp? Aurelius of Magris? Op reis gaan of onvertrekken? Van een stem houden of van zijn bekken?

Kietelen of toch kozen? Meepraten of zwijgen? Uitlenen of verkrijgen? Planken of plooien bij lijden?

Wel of geen accordeonles? Rijneveld of Rijneveld? 🙂 Moeders’ of eigen inmaak-troost? Een echte ‘catch’ of ‘noodweeroogst’?

———

PS ‘Relationeel oogsten’ bij noodweer lijkt me nu eens nooit een goed idee. Nee? 🙂

Gegroet

MM

… tenzij hij er ongeveer zo uitziet, natuurlijk 🙂 zoals toevallig vandaag trouwens. Tuinmannenhappening, hier. 😉

5 gedachten over “Trial and error

  1. Die kerel op de foto ziet er mij een Marcus Aurelius-type uit! Maar dat komt misschien omdat ik niet vertrouwd ben met het werk van Magris?!

    Geliked door 1 persoon

    1. Richtig!!! Nee echt, Aurelius alike ❤️❤️❤️🤩😂😂😂

      Like

      1. Ik wilde het eerst nog niet zeggen, maar ik denk vooral dat hij een Aurelius-fan is omdat hij zo goed op mij lijkt, en je weet: die Aurelisten, op den duur lijken ze allemaal op elkaar!😂😘

        Like

  2. Geniet ervan Mies.
    Zolang het kan, laat de tuinlui u flink bemosselen.
    Schoffelen kan altijd nog!
    😉

    Like

  3. Er gaat weinig boven de verrassing van het experiment 🙂

    Like

Plaats een reactie

search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close